V rámci naší odborné servisní služby se specializujeme na profesionální deaktivaci EGR ventilu u stavebních strojů. Poskytujeme komplexní úpravu softwaru motorové řídící jednotky (ECU), abychom zajistili optimální výkon a efektivitu vašeho stavebního stroje.
Snížení Spotřeby Paliva
Deaktivace EGR ventilu eliminuje nasávání spálených výfukových plynů, což vede ke snížení spotřeby paliva. Tím nejen minimalizujeme náklady na provoz stavebního stroje, ale také aktivně přispíváme k ekologické udržitelnosti v rámci stavebnictví.
Zlepšení Jízdního Komfortu
Díky většímu množství kyslíku pro spalování přináší deaktivace EGR ventilu plynulejší jízdu a výraznější odezvu motoru. Tím výrazně zvyšujeme celkový jízdní komfort a poskytujeme operátorům stavebních strojů radost ze řízení.
Efektivnější Spalování
Optimalizace směsi paliva a vzduchu, vyplývající z deaktivace EGR ventilu, nejen zvyšuje výkon motoru, ale také snižuje emise. Tím se stavební stroj stává šetrnějším k životnímu prostředí, což je v souladu s aktuálními environmentálními normami ve stavebnictví.
Prodloužení Životnosti Turbodmychadla
Snížení zátěže na turbodmychadlo, dosažené deaktivací EGR ventilu, přispívá k prodloužení jeho životnosti a celkové spolehlivosti. To je klíčovým faktorem pro dlouhodobý bezproblémový provoz stavební techniky.
Redukce Zátěže Motoru
Deaktivace EGR ventilu snižuje namáhání motoru, což má pozitivní vliv na jeho celkovou odolnost. Vzhledem k náročným podmínkám, ve kterých stavební stroje pracují, je odolný motor základem pro spolehlivý a efektivní provoz.
Deaktivace EGR ventilu je navíc vratným procesem, což znamená, že v případě potřeby lze stavební stroj kdykoli vrátit do původního stavu. Každou úpravu provádíme s precizností a zároveň zazálohuje originální software na CD.
Využijte našich profesionálních služeb a zabezpečte si optimální výkon a efektivitu vašeho stavebního stroje.
Poznámka: Úpravu EGR provádíme přímo u zákazníka.
Cena úpravy EGR ventilu pro stavební stroje: od 25 500 Kč bez DPH.
Deaktivace EGR je nabízena výhradně pro sportovní účely nebo v zemích, které nevyžadují funkční systém EGR na pozemních komunikacích.