V rámci naší specializované servisní služby se věnujeme profesionální deaktivaci EGR ventilu u zemědělských strojů. Nabízíme komplexní úpravu softwaru motorové řídící jednotky (ECU). Naším cílem je zajistit optimální výkon a efektivitu vašeho zemědělského stroje.
Snížení Spotřeby Paliva
Deaktivace EGR ventilu eliminuje nasávání spálených výfukových plynů, což vede ke snížení spotřeby paliva. Tímto způsobem nejen minimalizujeme náklady na provoz zemědělského stroje, ale také aktivně přispíváme k ekologické udržitelnosti.
Zlepšení Jízdního Komfortu
Díky většímu množství kyslíku pro spalování přináší deaktivace EGR ventilu plynulejší jízdu a výraznější odezvu motoru. Tímto způsobem výrazně zvyšujeme celkový jízdní komfort a poskytujeme operátorům zemědělských strojů radost ze řízení.
Efektivnější Spalování
Optimalizace směsi paliva a vzduchu, vyplývající z deaktivace EGR ventilu, nejen zvyšuje výkon motoru, ale také snižuje emise. Tím se zemědělský stroj stává šetrnějším k životnímu prostředí, což je v souladu s aktuálními environmentálními normami.
Prodloužení Životnosti Turbodmychadla
Snížení zátěže na turbodmychadlo, dosažené deaktivací EGR ventilu, přispívá k prodloužení jeho životnosti a celkové spolehlivosti. To je klíčovým faktorem pro dlouhodobý bezproblémový provoz zemědělské techniky.
Redukce Zátěže Motoru
Deaktivace EGR ventilu snižuje namáhání motoru, což má pozitivní vliv na jeho celkovou odolnost. Vzhledem k náročným podmínkám, ve kterých zemědělské stroje pracují, je odolný motor základem pro spolehlivý a efektivní provoz.
Deaktivace EGR ventilu je navíc vratným procesem, což znamená, že v případě potřeby lze zemědělský stroj kdykoli vrátit do původního stavu. Každou úpravu provádíme s precizností a zároveň zazálohuje originální software na CD.
Využijte našich profesionálních služeb a zabezpečte si optimální výkon a efektivitu vašeho zemědělského stroje.
Poznámka: Úpravu EGR prováníme přímo u zákazníka.
Cena úpravy DPF/FAP pro Zemědělskou techniku: od 21 500 Kč bez DPH.
Deaktivace EGR je nabízena výhradně pro sportovní účely nebo v zemích, které nevyžadují funkční systém EGR na pozemních komunikacích.